انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی 95
نوشته شده توسط : khajenasir

انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی 95

 

ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی:

دانشگاه علمی کاربردی هر سال به صورت بدون کنکور ( آزمون ) ثبت نام می کند.

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی برای دو نیمسال اول و دوم انجام می گیرد.پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی انجام میگیرد.

داوطلبان شاغل که وقت کافی برای حضور کامل در دانشگاه علمی کاربردی را ندارند باید برای ثبت نام در دانشگاه از سهمیه شاغل استفاده کنند که سهمیه شاغل نیز دارای شرایط خاص خود است.

جهت اطلاع از شرایط پذیرش و نحوه انتخاب رشته در دانشگاه علمی کاربردی با شماره 9099071611 با خط ثابت و بدون گرفتن کد تماس حاصل نمایید.

رشته های دانشگاه علمی کاربردی تخصصی تر از رشته های سایر دانشگاه های دیگر می باشند و تعداد واحد های عملی بیشتری دارند.

پیش ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 آغاز می شود.داوطلبانی که قصد دارند بهمن ماه وارد دانشگاه علمی کاربردی شوند در بازه زمانی ثبت نامی که دانشگاه اعلام خواهد کرد ، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی :

رشته های کاردانی پیوسته علمی کاربردی خود از چهار گروه صنعت ، کشاورزی ، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر می باشد. ثبت نام بدون کنکور ( آزمون ) رشته های کاردانی دانشگاه علمی کاربردی هر ساله در دو نوبت مهر و بهمن انجام می شود.

رشته های کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی نیز همانند مقطع کاردانی از 4 گروه نام برده تشکیل شده است.رشته های کارشناسی ناپیوسته تخصص بیشتری نسبت به مقطع کاردانی این دانشگاه دارند.ثبت نام این مقطع نیز در دو نوبت از سال انجام می گیرد.

رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علمی کاربردی بسار تخصصی تر از رشته های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه هستند و تنوع بیشتری نیز در رشته های این مقطع نیز وجود دارد. ثبت نام در این مقطع نیز در 4 گروه و در دو نوبت از سال انجام می شود.

 

جهت مشاهده لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کلیک کنید

 

میتوانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره درباره

دانشگاه علمی کاربردی با سامانه صدای مشاور

به شماره  9099071611  با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد تماس بگیرید





:: موضوعات مرتبط: علمی کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی 95 , انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی , انتخاب رشته علمی کاربردی 95 , انتخاب رشته علمی کاربردی , انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی بهمن 95 , انتخاب رشته علمی کاربردی بهمن 95 , شرایط پذیرش در دانشگاه علمی کاربردی , نحوه انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی , نحوه ی انتخاب رشته دانشگاه علمی کاربردی ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: